اثر جانبی دیالیز: علل چیست و چگونه به درمان آنها
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اثر جانبی دیالیز: علل چیست و چگونه به درمان آنها

دیالیز می تواند بخشی از عملکرد فیلتراسیون کلیه ما جایگزین، بلکه آن است که به احتمال زیاد به علت برخی از عوارض جانبی، بعد از همه dialyzer است یکی از اندام های خود ما نیست. در زیر برخی عوارض جانبی است که معمولا توسط دیالیز کلیه و راه برای از بین بردن آن ایجاد می شود، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.

تهوع و استفراغ

جریان بیش از حد سریع مایع دیالیز باعث می شود که بدن به سرعت حذف سموم، در حالی که سر بیمار هنوز هم تا به بسیاری از سموم. سپس، تهوع و استفراغ رخ می دهد به راحتی. در موارد دیگر، تهوع و استفراغ مردم با بیماری های کلیه خود را از قبیل CKD 3 یا CKD4 همراه است. به نظر از این، شما باید دکتر یا پرستار خود را به کم سرعت مایع دیالیز خود را، اگر شما از این احساس دیوانه کننده رنج می برند است.

فشار خون پایین

فشار خون پایین، یکی از عوارض جانبی شایع دیالیز، معمولا به دلیل بیش از حد به دست آوردن مایع بین جلسات دیالیز. برای جلوگیری از آن، بیماران باید از مصرف مایعات در زندگی روزمره را کنترل کنید. کمتر از یک لیتر آب به جز یکی که از بدن و کم نمک در رژیم غذایی تخلیه شده است برای مردم در دیالیز توصیه می شود.

گرفتگی عضلانی

در طول جلسه دیالیز کلیه، برخی از بیماران ممکن گرفتگی عضلانی، که معمولا توسط بسیاری از مایعات از دست رفته در این دوره از دیالیز کلیوی ایجاد می شود را تجربه کنند. اگر شما از آن رنج می برند، شما بهتر است با دکتر خود مشورت و یا ما برای پیدا کردن درمان درست باشد.

خارش پوست

خارش پوست یکی دیگر از عوارض جانبی دیالیز و اغلب توسط سطح بالایی از پتاسیم در بدن ایجاد می شود. کنترل مصرف غذاهای پر پتاسیم برای بهبود یابنده آن مفید است.

اگر شما سوال دیگری در مورد دیالیز یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: